teisipäev, 28. aprill 2020

PÕIGE: ägedad majutused Eestis 2020

Teen remonditeemadelt väikese kõvalpõike ning jagan infot hoopis uuel teemal. Nagu kõik teavad, möllab meil siin parajasti pandeemia. Ning ilmselt on see paljude suvised reisiplaanid nässu ajanud. Mul õnneks või kahjuks oligi plaanis see suvi Eestis ja Lätis reisimisega piirduda ning seeläbi olin pool sammukest asjast ees, kui nii võib öelda.

Igatahes, Eestis on päris palju lahedaid majutusi tekkinud. Kui vanasti olid kämpingud ja puhkemajad midagi, mis seostusid mulle eelkõige nõukogudeaegsete suvepäevade ja pioneerilaagritega ning oleksid nagu seaduse poolt kohustatud olema seest üleni männilaudisega kaetud ning naaberkämpingule piisavalt ligidal, et sa kõik naabrite pereprobleemid ära kuuleksid, siis nüüd on valik suurem. Mõtlesin, et jagan mõningaid lemmikleide (no mitte päris kõiki, mõni salapaik peab endale ka jääma!), sest mulle tundub, et ise nad küll ennast ei reklaami...

Siin nad on: ägedad majutused Eestis 2020!


Klaasmaja ehk peegelmaja, eesti disain majake, ÖÖD maja

 









  
ÖÖD majakesed 
Praeguseks  on ilmselt kõik kuulnud komeedina disainitaevasse tõusnud eestlaste puhkemajakesest, mis peegelklaasi kasutusega ägeda looduskogemuse annavad. Mina olen hetkel suutnud Eestist leida 4 ÖÖD majakest, tegelikkuses on neil vast olemas või tulemas veel.

majake Keibu lahe ääres, vahva majutus Eestis, Meretuule, airbnb









Suuremaid majakesi Keibu lahe ääres
See piirkond, kuna asub "tühjuses" Tallinna ja Haapsalu vahel, ei ole liiga hästi tuntud. Tegelikult asuvad sealkandis kõige paremad rannikumajakesed, mida ma näinud olen.














Veel mereäärseid majakesi


äge majutus, klaaspüramiidis ööbimine, klaasist majake, klaasist kämping











Veel üksikuid majakesi

Huvitavam kämping, majakese üür, puhka Eestis














Traditsioonilise kämpingu huvitavamad versioonid

majutus Põhja-Lätis, treehouse, majake puu otsas, äge majutus 2020


















Majakesed puu otsas
  
äge majutus, mõisad, mõisahotellid, airbnb, majakese üür, põhja-läti, puhka eestis













Muid ägedaid mõtteid Eestis ja Põhja-Lätis


1 kommentaar:

  1. Nimekirjast on puudu paadimajad Peipsi ääres:
    https://mesitare.ee/peipsi-paadimajad/

    VastaKustuta